قصة خيانة زوجة اغرب من الخيال

    
Previous · Next
الموضوع بواسطة

بسم الله الرحمن الرحيم

بجد كارثة هو الموضوع عبارة عن خبر فى الجرايد اكيد بنشوف زيه كتير للاسف

حاجة محزنة بجد ومش عارف الزوجات الى بتعمل كدة مش عندهم دين ولا ايه ده فى ناس اجنبيات ولا عندهم دين ولا ملة مش بيعملوا كدة

ومش فاهم رد فعل الزوج ازاى يبقى عامل كدة فين النخوة عنده مع انى اعرف ان فى بعض الرجال بقى بيعمل اكتر ويتقبل الخيانة وبيحاول اقناع الزوجة بعدم تكرار خيانته بجد كارثة

مش عارف بصراحة احنا بقينا مذلولين اوى

وفى رايى ان السبب هو البعد عن ربنا وعدم تطبيق قانون رادع لهذه الحالات واعتقد ان شرع ربنا فى الحالات دى هو الحل لان الكوارث دى كترت

قصة أغرب من الخيال بطلاها زوجة خائنة وزوج 

 مخدوع، الصدفة وحدها كانت وراء الكشف عن تفاصيلها المثيرة، فبعد 16 سنة من الزواج والحب والسعادة إكتشف زوج مصرى أنه وقع ضحية زوجة خائنة قامت بخيانته مع أحد جيرانها وتصوير نفسها فيديو وبثها علي مواقع الانترنت.

وبحسب صحيفة "الوفد" روى "عم رمضان" الزوج المخدوع والذى تخطى عامه الخمسين تفاصيل تلك القضية المثيرة وسط أحزانه ودموعه قائلا أنا حتي الآن في ذهول فقدت الثقة في كل الناس وقعت ضحية لزوجة لا تعرف الرحمة 16عامًا إرتبطت بزوجتي وأنجبت4 أطفال ومرت الحياة جميلة وهادئة بدون مشاكل حتي شاهدت تلك المقاطع التي تظهر فيها زوجتي علي النت، ففي أحد الأيام قمت بالدخول علي أحد المواقع الإباحية علي شبكة النت من باب الفضول وهذه المرة كانت الأولي والأخيرة لي لمشاهدة فيلم إباحي وأصبت بصدمة وذهول عندما وجدت أن السيدة التي تظهر في المشاهد هي زوجتي أم أولادي التي قضيت معها 16عامًا .

أضاف "عم رمضان" قائلا لم أصدق نفسي وقمت بتدقيق النظر مرة أخري للتأكد منها وسقطت علي الأرض من هول ما شاهدت وبعدها قمت بالدخول مرة أخري فوجدت 11 فيلمًا إباحيًا تظهر فيها زوجتي مع أحد الأشخاص من قريتها بميت غمر بمحافظة الدقهلية فتوجهت إلي منزلي وواجهت زوجتي بالمشاهد التي توجد علي النت، في بداية الأمر أنكرت واتهمتني بالكذب والجنون، فقمت بعرض تلك المشاهد عليها والتي تطابقت مع مواصفات جسدها ووجهها وهنا ثارت وبكل برود أعصاب إعترفت بخيانتها لي منذ 16 سنة "هي مدة زواجنا" وأنها تحب عشيقها منذ الصغر وبينهما قصة حب عنيفة وأنه شاب مثلها وإتهمتني بالعجز والشيخوخة .

وبحسب الصحيفة ذاتها سكت الزوج الملكوم لحظات قليلة إسترجع فيها شريط الذكريات الذي مر أمام عينيه وإنهمر في البكاء عندما تذكر أطفاله الصغار ثم عاود الحديث مرة أخري قائلا إنه إصيب بصدمة من كلام زوجته فطلب منها الانفصال والطلاق وترك الأطفال معه بدون فضائح إلا أنها طعنته في رجولته ورفضت وقالت إن أطفاله الأربعة ليسوا أولاده، وهنا فقدت السيطرة علي أعصابه وقام بالاتصال بالشرطة وحرر المحضر رقم 21 جنح العجوزة إتهم فيه الزوجة بالزنا وإنكار نسب الاطفال له .

أضاف الزوج المخدوع قائلا تم عرضى وزوجتى على النيابة وكذلك السي دي الذي يتضمن المشاهد والمقاطع الموجودة علي النت وطلبت توقيع الكشف الطبي علي زوجتى وإجراء تحليل "D.N.A"للاطفال الاربعة للتأكد ما اذا كانوا أولادى من عدمه. وقمت باجراء تحليل خصوبة داخل مستشفي قصر العيني وبعض معامل التحاليل الخاصة وأكدت التقارير عدم قدرتي علي الانجاب وقررت النيابة في بداية الأمر حبس زوجتي 4 أيام بتهمة الزنا وبعدها تدخلت بعض الشخصيات الهامة وتم إخلاء سبيلها وتوجهنا للطب الشرعي للكشف والتحليل وهناك فوجئت بالطبيبة التي تقوم باجراء التحاليل والاشراف عليها أنها ابنة خال زوجتي وتربطها صلة قرابة ورفضت الكشف هناك خوفاً من وضع بيانات مخالفة وتزوير التقارير وقمت بالتوجه إلى مكتب النائب العام المستشار عبدالمجيد محمود وتقدمت بشكوي لاعادة التحقيقات وتطبيق القانون علي زوجتي.

يعود الزوج للحديث عن رحلة العذاب التي قضاها مع الزوجة الخائنة قائلا في أحد الايام عثرت علي 500 جنيه داخل حقيبة يدها وعندما إستفسرت عن مصدر الأموال قالت "دي بتاعة أختي"، ثم سكت قليلاً وصرخ قائلا "زوجتي دمرتني أنا الآن أعيش مكسور مش عارف أعمل أي حاجة أهملت عملي مش عارف أعيش بدون الأولاد أنا الآن في صراع داخلي بين حبي للأولاد وكرامتي وأنا الآن مهدد بالقتل من قبل أسرتها بعد الفضيحة التي جلبتها لي ولهم ".

في النهاية قال الزوج "أنا بحب أولادي ومش عارف أعمل أيه وما ذنبي أنا في الفضيحة والخيانة التي جلبتها لي وأطلب من النائب العام التدخل لأخذ حقي منها بالقانون وحسبي الله ونعم الوكيل ".

منقول للاستفادة ولانى اتحسرت بصراحة من الخبر الزفت ده ومش هيفرق قديم ولا جديد بس بجد حالنا بقى يقرف



afshel_fashel_fe_elaalm
  أعلى الصفحة
 

فعلا قصه اغرب من الخيال 

انا لحد الوقتى مش عارف اصدق ولا لاء

حاجه فظيعه بجد  يااااااااااااااااااااه معقوله فى ناس كدا

ربنا يستر  ويهدى الناس يارب



_GeEeMs_
  أعلى الصفحة
 

 نايس توووبك

بس فعلا الموضوع صعب اوى

ومش حاجة تتصدق اصلا

بس ربنا يهدى يارب



-!!!dody!!!-
  أعلى الصفحة
 

شكرا على الردود يا جماعة

بس فعلا المواضيع دى حقيقة على ما اعتقد انا نقلتها وموجودة فى اكتر من منتدى

واقسم بالله انا يوميا بقرأ الجرايد غالبا يوميا بقرأ اخبار فى نفس الموضوع والمصايب الى زى كدة بتبقى تقريبا يعنى كل اسبوع او اسبوعين حاجة بتبقى اوفر فى انها تتصدق

بس لما يوميا نشوف خبر عن اغتصابات او خيانة وجريمة مرتبطة بيها يبقى المفروض نعرف احنا وصلنا لايه يبقى لازم نصدق وبجد انا بقيت مهتم بالموضوع لان حصل ليا صدمة كبيرة قريب من شهرين او ثلاث شهور صديق عمرى وواحد من اعز صحابى وقع فى حاجة زى كدة

الى خلانى اتصدمت انه قريب فعلا منى متشابهين فى حاجات كتير يعنى وعارف اخلاقه كويس واثق فيه لابعد الحدود بس تفتكروا لما يحصل منه كدة مع واحدة متزوجة حتى لو سلوكها وحش هأتمنه يدخل بيتى فى يوم ؟

ده الى خلانى اتغير معاه  مع انه انهى الموضوع بعد نصايح منى ومن صحاب لينا بس

بس دى كانت المشكلة انه قريب وانى ممكن اضعف زيه برضه لان فعلا التشابه كبير فى حاجات كتير بس الحمد لله انا لحد دلوقتى ثابت اتمنى ربنا يثبتنى على طول لان دى من الكبائر مش اى حاجة

الواحد ممكن يشرب سجاير وعارف انها مش معصية كبيرة وان ربنا يغفرها بس المصايب دى هل حد متاكد ان ربنا يغفرها ليه او يلحق يتوب قبل ما يموت بيها

وهننسى ان داين تدان

خلصت كلام لان ده رد مش موضوع انا بنسى وبرغى 

وربنا يهدينا جميعا ان شاء الله



afshel_fashel_fe_elaalm
  أعلى الصفحة